خطاهای مختلف در ماشین لباسشویی

کاربر بلاگیکس · 15:17 1401/03/27

ارور F04 برای لباسشویی آریستون مشکل از ، خرابی هیدروستات می باشد .

 

- ارور F2 برای لباسشویی آاگ مشکل از ، تخلیه آب است . شما نیازمند تعویض پمپ تخلیه هستید .

 

- ارور E1 برای لباسشویی های قدیمی سامسونگ مشکل از ، شیربرقی است .

 

- ارور E01 برای لباسشویی کنوود مشکل از ، درب لباسشویی می باشد که درست بسته نشده است .

 

- ارور E9 برای لباسشویی اسنوا مشکل از ، هیدروستات می باشد .

 

- ارور OE برای لباسشویی الجی مشکل از ، پمپ تخلیه می باشد .

 

- ارور E32 برای لباسشویی بوش مشکل از ، لباس شما در لباسشویی بوش هنگام خشک کردن ، کم یا زیاد می باشد .

 

نگهداری

برای محافظت از ماشین رخت‌شویی و عمر بیشتر آن باید ماهی یکی دو بار روی قسمت‌هایی که احتمال زنگ زدگی می‌رود کمی وازلین بمالید برای پاک کردن داخل ماشین رختشویی در ماشین حدود ۱ لیتر (به‌حسب نوع ماشین و حجم آن) سرکه ریخته و ماشین را روشن کنید تا تمام مراحل شستشو را انجام دهد. سرکه موجب تمیز شدن لوله‌ها و داخل رخت‌شویی می‌شود.

 

ماشین لباسشویی هوشمند

ماشین لباسشویی‌های هوشمند قابلیت شستشوی هوشمند و کنترل از راه دور را از طریق وای فای را دارند. با این امکان جدید به راحتی می‌توان از خارج از منزل و با تلفن همراه، دستور آغاز شستشو را داد و بر تمام مراحل شستشو نظارت کرد.

 

یکی دیگر از ویژگی‌های جالب در ماشین لباسشویی‌های هوشمند، برنامه شستشوی هوشمند یا Auto Optimal Wash است. با فعال شدن برنامه «بهترین شستشوی اتوماتیک»، ابتدا چهار حسگر، اطلاعات مربوط به البسه موجود در ماشین، شامل اندازه، میزان چرک و آلودگی، مقدار آب و مواد پاک‌کننده لازم را ارزیابی می‌کند. سپس بر اساس اطلاعات جمع‌آوری شده، مناسب‌ترین برنامه شستشو شامل دما، میزان آب، زمان، تعداد آبکشی و سرعت گردش به‌طور خودکار تعیین می‌شود. همچنین مخزن شوینده Auto Dispenser، به‌طور خودکار و به مقدار لازم، مواد پاک‌کننده و نرم‌کننده را در فرایند شستشو وارد می‌سازد و دیگر نیازی به پر کردن مخزن مواد شوینده برای هر بار شستشو نیست.

 

صفحه تمام لمسی و رنگی و برنامه‌های کاربردی مختلفی که روی آن نصب شده از جذابیت‌های ماشین لباسشوی هوشمند است. ضمن این که فناوری Eco bubble به حل مواد پاک‌کننده و ایجاد کف غلیظی که با سرعت بیشتر در پارچه نفوذ کند، کمک کرده و به خاطر نیاز کم‌تر به آب گرم، انرژی کمتری را در هر شستشو مصرف می‌کند