تعمیر برندهای مختلف یخچال

کاربر بلاگیکس · 15:13 1401/03/27

تعمیر یخچال فریزر سامسونگ

سامسونگ یک مارک معروف کره‌ای و چند ملیتی است که در جاهای مختلفی مانند: سامسونگ الکترونیک، سامسونگ لایف و غیره وجود دارد، این برند دارای محبوبیت زیادی است که معمولا از یخچالهای ساید بای ساید آن در رنگ‌های متنوع استفاده می‌کنند. با توجه به هر عیبی که داشته باشد، تعمیرکار حرفه‌ای در این برند می‌تواند تعمیر کند.

 

تعمیر یخچال جنرال الکتریک

جنرال الکتریک یک مارک چندملیتی و آمریکایی است که از چهار قسمت مختلف GE انرژی، GE فناوری، GE کپیتال و GE هلت‌کر تشکیل شده است. این مدل توانسته طرفداران زیادی پیدا کند و یکی از بزرگترین شرکت‌های آمریکایی است. اما برای Refrigerator repair جنرال الکتریک نیاز به یک تعمیرکار یخچال دارید تا بتواند عیوب دستگاه شما را تشخیص دهد.

 

تعمیر یخچال الکترواستیل

الکترو استیل یک برند ایرانی معتبر است که توانسته در حوزه تولید یخچال فریزر و فریزر صنعتی جایگاه خوبی بدست آورد. این یخچال فریزرها در دو نوع معمولی و ساید بای ساید موجود هستند و با عیوبی که ممکن است برایشان بوجود بیاید نیاز به تعمیر توسط تعمیرکار حرفه‌ای ایرانیان سرویس دارند.

 

ابزارآلات لازم برای تعمیر یخچال

هر دستگاهی که خراب می‌شود نیاز به یک سری ابزارآلات دارد تا در هنگام تعمیر از آن استفاده شود. برای Refrigerator repair در منزل وجود ابزارهای زیر ضروری است:

 

پیچ گوشتی

دمباریک

انبردست

آچار بکس

آلن

دستگاه جوشکاری

کپسول گاز

مانومتر

اهم متر

کورکن لوله

سرپیک جوشکاری

ترازوی شارژ گاز

لوله بر

دستگاه نشت‌یاب

پودر تنه کار برای جوشکاری

سیم چین وارنیش یا لنت برق

هویه

تعمیر یخچال قدیمی

اکثر یخچال‌های قدیمی عیوبی دارند که نیاز به Refrigerator repair قدیمی پیدا می‌کنند. به چند مورد از آن‌ها می‌پردازیم:

 

بسته نشدن درب یخچال

یکی از موارد رایجی که ممکن است برای یخچال‌ها اتفاق بیفتد، بسته نشدن درب آن است. در این حالت مشکل از لاستیک یخچال است و باید تعمیر و عوض شود. علت دیگری که ممکن است داشته باشد تراز نبودن یخچال است.

 

سرد نشدن یخچال

این مشکل نیز بسیار متداول است و هر کسی با آن برخورد داشته است. این مشکل می‌تواند به دلیل کمبود گاز در یخچال قدیمی باشد که نیاز به شارژ دارد.

 

اگر یخچال قدیمی شما گرم و فریزر سرد است، ممکن است یکی از موارد زیر اتفاق افتاده باشد:

انجماد لوله‌های تبخیرکننده

مشکل در موتور فن اواپراتور

خطا در مجموعه کنترل دمپر

خطا در ترمیستور الکتریکی

خرابی دمای پنل کنترل

خرابی پنل کنترل اصلی یخچال

هر یک از مشکلات فوق باید فورا رفع شود.