تعمیر مایکروفر

کاربر بلاگیکس · 14:22 1401/03/27

ایرادات رایج ماکروفر

در عصری که سرعت از اهمیت زیادی برخوردار است ، استفاده از ماکروفر سرعت زیادی به پخت غذا و گرم کردن غذاها برای به ارمغان آورده است . با استفاده از ماکروفر در فرآیند آشپزی کارها سریعتر پیش می رود و به دنبال آن در زمان صرفه جویی شایانی صورت می پذیرد . اما ماکروفر ها در تمامی برندها ممکن است دچار خرابی شوند که در این قسمت به چند مورد از خرابی و راه حل آن می پردازیم

 

 1 . از کار افتادن صفحه نمایش ماکروویو :

اغلب ماکروفر ها با لمس کردن (تاچ) صفحه نمایش خاموش ، روشن میشود . بنابراین با از کار افتادن صحفه نمایش عملا ماکروفر قابل استفاده نیست .

 

دلایل زیادی باعث کار نکردن صفحه نمایش می شود :

 

* نوسان برق :

 

نوسان برق نوسان مخربی بر روی صفحه نمایش ماکروفر دارد . می توانید با استفاده از یک محافظ برق خرابی های ناشی از نوسانات برق را به حداقل برسانید . محاف با بررسی برق ماکروفر را از مدار خارج و اجازه ی روشن شدن به آن نمی دهد . چنانچه با خرابی صفحه نمایش مواجه شدید به ایرانیان سرویس مراجعه کنید .

 

* خرابی برد دستگاه :

 

یکی از مهم ترین خرابی هر دستگاهی برد آن است . با خرابی برد کار با ماکروفر دچار مشکل خواهد شد . با بروز این مشکل هرچه سریعتر ماکروفر رو به مرکز تعمیرات ایرانیان سرویس منتقل کنید . ایرانیان سرویس با تجربه ی موفق در تعمیر اکثر برند ها برد دستگاه شما را تعمیر و یا در صورت عدم امکان تعمیر ( چنانچه برد موجود باشد ) اقدام به تعویض آن خواهد نمود .

 

* سوختن فیوز برق :

 

سوختن یوز ذستگاه می تواند باعث کار نکردن صفحه نمایش ماکروفر شود . در واقع فیوز یک حفاظتی است که در هنگام اتصالی برق از دستگاه در برابر خرابی های ناشی از اتصالی برق محافظت می کند . برای تعویض فیوز حرارتی دستگاه حتما به تعمیر کار مجرب مراجعه کنید