از کار افتادن گریل دستگاه

گریل به غذای شما کمک می کند تا به صورت کامل بپزد و یا روی آن طلایی رنگ شود . ولی در صورت خرابی برد ، المنت ، و یا ترموستات دستگاه شما ، گریل از کار می افتد . تشخیص علت اصلی خرابی گریل نیازمند استفاده از ابزار های مناسب می باشد . این کار در تخصص افراد ماهر مشغول در ایرانیان سرویس می باشد . شما به تنهایی نمی توانید مشکل را بیابید و آن را برطرف کنید . اگر یکی از سه قطعه گفته شده خراب شده باشد و قابلیت تعمیر نداشته باشد ، باید آنها را با قطعات دیگری جایگزین نمود .

 

3 . خرابی فن ماکروویو

فن ماکروفر یکی از مهم ترین اجزای آن است . وظیفه فن در ماکروویو خروج دود و بوی مواد غذایی در حین پختن آن می باشد . در صورت خرابی ، فن دستگاه کارایی خود را از دست می دهد . به طور کلی فن دستگاه به دلایل مختلفی از قبیل معیوب شدن موتور فن آن و یا ایراد در کارکرد قطعه ی موتور فن ، خرابی موتور اصلی دستگاه ، مسدودی فیلتر روغن و یا فیلتر زغالی دستگاه ، و همچنین خرابی دمپر می تواند خراب شود .

 

برای تعمیر این فن لازم است ابتدا قطعات موتور فن ، موتور دستگاه ، فیلتر روغن ، فیلتر زغالی و دمپر بررسی شوند . در صورتی که مشکل خرابی فن به خاطر یکی از این قطعات باشد باید آن را تعمیر و یا تعویض نمود .

 

برای تعمیر فن ، خودتان دست به تعمیر آن نزنید . بلافاصله بعد از خرابی آن  با ایرانیان سرویس تماس بگیرید . متخصصان ماهر در ایرانیان سرویس سریعا دستگاه شما را بررسی می کنند و مشکل آن را برطرف می نمایند .

 

4 . خرابی موتور گردان در ماکروویو

در ماکروفر برای اینکه گرما یکسان به همه ی قسمت های ظرف غذا برسد ، از موتور گردان استفاده شده است . این موتور به وسیله ی قطعات شفت و کوپولار به سینی چرخان دستگاه متصل است . موتور گردان در واقع تامین کننده ی انرژی مورد نیاز برای چرخش سینی می باشد . موتور گردان اگر خراب شود ، مشکلات زیادی از قبیل یک دست پخته نشدن غذا را برای شما به وجود می آورد . در صورت خراب شدن این قطعه برای تعمیر لازم است که موتورگردان از دستگاه جدا شود . وقتی موتورگردان توسط متخصصان ما در ایرانیان سرویس از دستگاه جدا شد ، علت خرابی آن بررسی می شود . متخصص ما بسته به تشخیص خود آن قطعه را یا تعمیر می کند و یا اگر نیاز به تعویض داشت . آن را تعویض می نماید و موتورگردان جدیدی را جایگزین آن می کند .